Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xenium Evolution x

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xenium Evolution x

Först och främst vill jag säga att jag är helt rudis på det här.
    Jag har några problem med våran chippade X-box med 160g hårddisk.
    Här är lite fakta när jag startar står det xenium sedan evolution x V+3921.
    1. När man spelar ett spel från hårddisken måste man stänga av x-boxen för att byta spel kan man göra nåt för att slippa det.

2. När man spelar spel från en skiva måste man först sätta i skivan sedan stänga av x-boxen och starta om för att skivan skall starta (det händer aldrig när man ser på film)

3. Kan man flytta mappen F drives där mina filmer ligger till första sidan?

4. Ibland när jag startar upp x-boxen fastnar det med sidan X-BOX och jag måste starta om det ett antal gånger innan den går vidare.

Tacksam för ett svar man förstår även om man inte har omprogrammerat
    x-boxen flera gånger.

1: Ja, sök på IGR eller In Game Reset för mer information. Man måste ha ett bios med funktionen inlagd och trycka på start+back+vänster trigger+höger trigger eller nåt liknande, finns olika varianter som passar olika handkontroller olika bra :-)

2: Ändra c:\evox.ini, någonting med "autolaunch" du skall ändra till yes

3: Byt dashboard till xbox media center, kräver att du läser på en hel del i de guider som finns. Och då gäller inte svar#2 ovan längre :-)

4: Uppgradera bios, läs felsökningsguiden
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag bugar och bockar för det snabba svaret,jag skall självklart testa och se om det är något jag klarar av

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X