Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xenium chippet blinkar rött och startar inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det gick inte så bra det, att låna asså. Kunde inte ta nått heller och ge tillbaka för dom var inlåsta i nått jäkla rum ... Men om jag inte kan få igång den för en ska kolla på den snart så kan man typ skicka in den till er Hansi ? Så du/ni kan kolla på den och kanske fixa den

Comment

Självklart
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Bra tack ... Men fraktkostnad fram och tillbaka och så vad tror du det kommer gå på ungefär ?

Comment

http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
          Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Fixa xbox kostar från 350:- (lite handpåläggning/halvtimmes jobb/inga dyra delar att byta) till 1.200:- (vi plockar fram en ny xbox och sedan pusslar vi ihop en ny xbox med de delar som vi kan använda från din gamla box + delar från den nya boxen + flytt av ditt chip om det är möjligt annars montering av duox2 chip)

Frakt hit med företagspaket kanske 170:-
            Frakt tillbaka med postpaket+postförskottsavgift = 210:-
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Låter perry, tack Hansi . Den gick igång igår natt igen och funka inte i morse så det borde ju inte vara nått stort fel på den... Så jag ska bara se om han andra kan göra nått annars så skickar jag in min . Han va bortrest nu typ så det kanske kmr ta ett tag men jag får väl hålla ut hehehe
              Last edited by AzzE87; 2006-02-11, 19:32.

Comment

verkar som om det är dags att löda fast minnes-kretsarna igen....
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X