Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"lagg" hårddisken sliten?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• "lagg" hårddisken sliten?

Hej, sitter å funderar på om man skulle köpa en större hårddisk till xboxen, har just nu i en ibm 40gb 7200rpm.Men det som hindrar mig att köpa är att filmsekvenserna laggar väldigt mycket i vissa spel och har även för mig att det var ngt spel som små laggade lite,men kommer inte på vilket...

Frågan är om det är min hårddisk inte är som den ska, så det skulle hjälpa med en ny? och om hmm spelen flyter bättre när man har de på skiva istället? har inte fått dvd-brännaren ännu, så har inte hunnit bränna över å testat.

har en xbox som e chippad med Xecuter 2.2 Lite, och evox M7 bios, om det kanske hjälper....
    Last edited by Chraser; 2003-11-18, 18:48.

Det beror nog bara på att du kör PAL spel i NTSC videoläge eller tvärtom.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

aha =D tackar så mycket, nu gäller det bara att lista ut hur man ändrar oxå

Comment

läste runt lite å hittade hur man ändrade, å det fungerar perfekt nu =) tack så mycket

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X