Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp!

Jag har precis fattat att orginal disken e ganska så liten =) och jag bestämde mej för att sätta i en 120gb disk, (maxtor 2mb chache) jag följde gudien på forumet till punkt å prickat, men självklart börja lamp jäveln på boxen blinka rött å jag fick felmeddelande 09 när jag skulle boota med SD 3.6... superdisken funkar prima har en polare som kört den så det är knappast det som är felet, men kan man typ lägga in allt superdisc innehåll innan man lägger i disken i xboxen?...eller ska man låsa disken innan man lägger i den i xboxen?

Tacksam för hjälp!

MVH SwipX

HALLO?? ingen vänlig själ där ute som vill hjälpa till?

Comment

Vad har du för bios?
      Har du ställt klockan?
      Hur har du byglat hårddisken (master/slave/cable select(cs)) ?
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

LIKA ILLA HÄR*%&¤#MAXTOR

Jag har precis sammma problem vad göra?

Comment

gah

Jag har evox 4977 ...å disken e på master så det är inte det som e problemet :/

Comment

Re: gah

Originally posted by SwipX
            Jag har evox 4977 ...å disken e på master så det är inte det som e problemet :/
            Prova 4979
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X