Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur Stor hårddisk?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur Stor hårddisk?

Hejsan! Jag har sedan ett halvår haft ett matrix chip och 120gb hårddisk i mitt xbox...
    har läst på många ställen att matrix bara stödjer upp till 137gb så jga tänkte fråga om man kan skriva om i biosen med xbool för det ska väl inte spela någon roll vilket chip man har egentligen... det börjar bli ont om plats på 120gb:aren nu nämligen och skulle vilja ha en 300gb istället...
    tacksam för svar...

Re: Hur Stor hårddisk?

Originally posted by ClayMan
    Hejsan! Jag har sedan ett halvår haft ett matrix chip och 120gb hårddisk i mitt xbox...
    har läst på många ställen att matrix bara stödjer upp till 137gb så jga tänkte fråga om man kan skriva om i biosen med xbool för det ska väl inte spela någon roll vilket chip man har egentligen... det börjar bli ont om plats på 120gb:aren nu nämligen och skulle vilja ha en 300gb istället...
    tacksam för svar...
    Flasha om chippet med x-ecuter 2 4979.06 och montera en 300GB om du inte bryr dig om xbox live. Det verkar nämligen som om de nyaste maxtor inte går att "låsa" och därmed inte fungerar när man stänger av chippet. Skall du köra xbox live så köp en 250GB istället.

Undrar om det bara är jag som har en låst 300GB i sin xbox i det här landet :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X