Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har problem med min hdd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har problem med min hdd

Har satt in den i boxen och gjort en boot skiva (superdisc 3,6) jag kommer in i menyn i början men sen när jag ska trycka på boxplorer så komme det upp grön text och den röda lampan blinkar på boxen.

Vad gör jag för fel?

Är det något man ska göra med hdden innan man sättet i den i boxen?

Vad ska den stå på slave, master eller cable select?

Behöver verkligen hjälp.....det är en julklapp så jag vill hellst fixa ordning den innan julafton.

Mvh:Luxuz

....

Hmmm det verkar vara svårt att få hjälp här

Comment

Läs guiderna istället, ingen vill skriva något mer om hur man byter hårddisk eftersom det inte finns något mer att tillföra det ämnet.

http://forum.psxcare.com/support/sho...&threadid=7238
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men vart hittar jag Flash Using XFLASH" eller "Flash Using EVO-X internal flasher"? Hittar inte ett skit!!

Comment

Hittat

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X