Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur byter ja hårddisk utan switch?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur byter ja hårddisk utan switch?

Hej, ja skulle vilja byta hårddisk på min xbox men klarar inte det. Enligt vissa kan man inte byta hårddisk på xboxen om man inte har en switch för man ska kunna boota med superdisc.
    Men där måste ju va nått sätt att fixa det ändå! snälla den som kan hjälp mig.

Det går aldeles utmärkt att byta HD utan switch, vet inte rigtigt vad den skulle ha med saken att göra.
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Men varför går det inte? Har följt massa olika "listor" på hur man ska göra....men det går inte.....de kommer bara upp sånt fel medelande hela tiden när man försöker starta med superdiscen.

Comment

vilken superdisk har du???

Comment

fixat

Det e lugnt nu, va tvungen att opartitionera hårddisken innan ja startade med superdisc bara...... tog mig bara 3 dagar at byta den hårddisken?
          Kan konsolen inte leverera mer än 133 gb: hårddisk?

Comment

Du menar 137GB?
            Då har du ett gammalt BIOS, de nya BIOSen har ingen 137GB spärr.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X