Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ruggiga problem med hårddiskbytet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ruggiga problem med hårddiskbytet

köpte precis en ny hd....stoppade i den....tröck i super discen, körde att den skulle formatera....och det fungerade sen valde jag evo-x instal (large drive) då ståre typ copying i typ en sekund bara...inget händer, och självklart så kan jag inte gå in i evo-x.....va sägs?? nån??

(Orginal HD:n är upplåst urplockad men ej formaterad)

Kör med Super Disc 3.6(Kan inte bränna nå större)
    Hd som försöks få igång är en Seagate 120 gig
    Sitter ett akira chipp i med xecuter 2.2 lite i har ja för mig.

Vore grymt tacksam för hjälp....vet inte vad jag ska ta mig till!

Flasha om chippet först, vi har haft problem att formattera diskar när vi körde evo-x m7 bios. Problemen försvann från och med x-ecuter 2 4979 tror jag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok...kan jag flasha om med min superdisc 3.6 då eller? bara trycka på flash bl bla i menyn? Va en snubbe som sa åt mig att jag inte kunde göra det för jag har xbox-versionen 1.4(antar jag när siffrorna är 33) då kunde jag inte flasha med super disc 3.6
      Han snackade om nå video kort...focus o grejer (inte för att jag förstod vad han sa)

han snackar bara scheiss då?

Comment

Han hade extremt rätt, superdisc 3.6 innehåller inga bios med stöd för FOCUS videochippet som sitter i xbox version 1.4

Använd superdisc 3.7rc8 istället. Jag har sett en "LITE" version av den spridas runt på nätet där alla emulatorer är borttagna så att den får plats på cd-rw.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Laddade hem super disc 3.7 rc8 lite........flashade o allt e finemang nu, Jag är fruktansvärt tacksam över hjälpen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X