Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En undran :-)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En undran :-)

Jag har ett x-ecuter 2 lite monterat i min x-box som är gjort på psxcare för ca 1 år sen.
    Jag har sd 3.7rc8.
    Så det jag har fått efter att ha använt den är följande: Dash +3935, Bios 4980.67 och det funkar kanon :-)
    Det jag undrar är kan jag bara byta ut hårddisken till en 120 eller 160 gig och bota från sd 3.7rc8 och välja psxcare i menyn ock sen install evo-x large drive.
    Och ja jag har läst på forumet det jag vill kolla är om det är så här lätt eller om jag har missat något.

Original inlägg av extreme
    Jag har ett x-ecuter 2 lite monterat i min x-box som är gjort på psxcare för ca 1 år sen.
    Jag har sd 3.7rc8.
    Så det jag har fått efter att ha använt den är följande: Dash +3935, Bios 4980.67 och det funkar kanon :-)
    Det jag undrar är kan jag bara byta ut hårddisken till en 120 eller 160 gig och bota från sd 3.7rc8 och välja psxcare i menyn ock sen install evo-x large drive.
    Och ja jag har läst på forumet det jag vill kolla är om det är så här lätt eller om jag har missat något.
    Ja det kan du.Glöm ej att låsa hdd efter installationen(ConfigMagic i Apps).
    Lycka till!

Comment

Varför måste jag låsa hårddisken ???
      Det finns i min meny låsa eller låsa upp hårddisk kan man använda det. Jag har installerat SD 3.7rc8

Comment

Xbox bootar inte i omoddat läge om inte HD är låst, dvs ingen Live om inte disken är låst.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X