Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Installerat 160GB HDD men får bara ut 130GB

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Installerat 160GB HDD men får bara ut 130GB

Har precis skaffat mig en 160GB HDD hade 40 förrut.
    Vet att man bara kunde använda 133GB förr men nu ka man väll kunna slänga in vilken strl som helst?

Har uppgraderat bios till X-ecuter 2 4981 och använt SD 3.7

Använde Install Evo-X (LARGE Drive) i www.psxcare.com-menyn.

Finns det någon annan inställning man måste göra för att krama fram de sista GB?

Såg i en annan tråd att nån med samma bios som mig 4981.67 hade problem att hitta G: viste inte att det fanns en G\:...
    Jag kan iaf inte hitta nån G: på filhanteraren i boxen.
    Men ser G: när jag ftp-ar från dator
    Last edited by DannyHammer; 2004-02-09, 12:23.

Comment

Jaja...

Hade glömmt att formatera G

Comment

Jag rekommenderar att du gör backup på f och g, flashar in en .06 bios istället för en .67, och formatterar om F: så slipper du ha utrymmet uppdelat på f och g.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Verkar som en vettig ide, då G: bara syns på vissa prog. på xboxen...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X