Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SuperDisc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SuperDisc

Hej,

skall byta HD idag Hur skall jag bränna SuperdDisc 3.7?? Som ISO eller som UDF?

Snart ägare till PSTWO Infinity

Xbox v1.4(?)
    Thomson DVD
    Samsung Spinpoint 160GB, 5200rpm
    Executer 2 Pro
    BIOS 4979.06

Hej.Jag brände min som iso,glöm ej att kryssa i rutan så att man ej kan skriva mer till den.
    Lycka Till.

Comment

Såg ditt utrops tecken på DVD,kolla här:http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=11140

Comment

Hej!
        Jag ska bränna ut superdisc 3.7 på en cd-rw.
        Jag har superdisc i rar format, när jag öppnar den står det att superdisc är av typen Easy CD creator avbildsfil....måste jag alltså ha easy cd creator för att bränna???

Comment

Om din windows har mappat .ISO filer så att dom kallas för Easy CD creator så lär du ju ha just det programmet installerat?
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X