Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varför????

Jag har bytt HD i min XBox. Allt fungerar förutom att mitt live-konto inte finns med. Sätter jag in original HD:n igen så finns live-kontot där men inte i nya större HD:n, trots att jag lagt tillbaks en exakt kopia av original HD:n med alla filer. HD:n är låst också.

Finns det något svar eller lösning??????

Kopiera livekontot till ett minneskort, sedan kan du kopiera tillbaka det till den nya hårddisken. Jag har inte kommit på något annat sätt, har iofs inte gjort någon ansträngning.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack!
      Jag ska prova. Äntligen kanske problemet kan lösa sig. Undrar bara varför ingen annan har nämnt detta.

Comment

Kopiera livekontot till ett minneskort och för över det till den nya hd´n el använd account recovery funktionen i dashen.
        Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X