Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hdd?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hdd?

Har sett att xboxen inte vill starta om man trycker på låsa upp hårddisken är det där inne på settings kan man inte ta bort det valet vill inte att någon ska trycka där , man vet aldrig om det är någon som gör det

I din evox.ini kan du under Section "System Utils" lägga till en # så kommer ingen in på settinga alls.

# Item "Settings",ID_Settings
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

var gör man det hittar inte det?

Comment

suck!!!

http://vidgms4me.tripod.com/xbox/The...ini_Guide.html

Comment

har du tänkt på det var över 2 månader sen och jag inte skrivit tillbaka så har jag nog fått svar ska du se

Comment

Nej jag brukar aldrig palla kolla datumet på vartenda JÄVLA inlägg jag svarar på!!!
            Kanske borde ta i hänsyn att inte alla är så petiga som du!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X