Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hårddisk växlare, hur gör man en sån?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hårddisk växlare, hur gör man en sån?

Hade tänkt köpa en till hårddisk till min xbox och sedan återställa orginal hårddisken så att den blir som den var från början.

På det viset hade jag tänk spela Live spel med xboxen helt orginal och sedan säkerhetskopierade spel och program med den större hårddisken, nu är problemet att jag inte vet hur man gör en håddiskväxlare, nån som vet?

hm enklaste sättet är att bara byta HDD varje gång.... skruva inte fasst HDDn i trayen så går det på 30sek att byta HDD.......
    kolla på www.xbox-scene.com om du fortfarande vill ha en "HDD växlare" ska finnas tutorials hur man gör där......
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Har sett hårddeisk växlare där man ändrar hårddisk med en nyckel, skulle nått sånt gå att använda?

Comment

klart det gör, hårddsken är ju pluggad med vanlig IDE- och ström-kabel så...

NickLock hos **********

...fast nu blev jag osäker....
        Last edited by Grillen; 2004-06-14, 23:25.

Comment

Original inlägg av Grillen
          klart det gör, hårddsken är ju pluggad med vanlig IDE- och ström-kabel så...

NickLock hos **********

...fast nu blev jag osäker....
          Ah, precis vad jag sökte

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X