Hansi,gör ni minnesuppgraderingar till XBox?Om ja,vad kostar det att få 64mb till så man har 128mb?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hansi,minnesuppgardering?
Collapse
X
-
Vi har inte tid för detta just nu.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Blir väl en c:a 400:- för besväret att blåsa loss dom med varmluft.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Behövs väl ingen tutorial för att löda fast 4 chip på ett kort...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det...syns...och...ser...man...inte...det...har... man...inte...där...att...göra...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej men asså om man är så inne i xbox som jag är så låter det lite humoristiskt med ram"kort"...Som det är nu finns det knappt utrymme för att lägga in lysdioder med sladdar i den så ramkort skulle inte funka med tanke på hur liten M$ har gjort den...:S
Och tur att du har kollat...det är första nyckeln till framgång...Kolla först fråga sen...På det viset kan man få reda på allt
- Citat
- Flag
Comment

Comment