Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför hittar jag inte????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varför hittar jag inte????

Jag har bytt HD på Xboxen och det finns lite saker jag vill ha som ligger på den gamla, men den syns inte i XP när jag kopplar in den i datorn. Har den annorlunda filsystem som inte kan läsas av XP eller vad är det för fel?????
    Den syns i BIOS.....

Uffe

Xboxen kör väl på ett eget filsystem så du måste föra över filerna via xbox->dator med ftp om du vill ha backup

Comment

det finns spec program så man ska kunna läsa en xbox HDD i en PC.... dock har jag inte lyckats med det iaf......
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Programmet heter atapwd och lösningen finns här. Kolla tredje inlägget av Hansi.

Men varning! Detta program gör att du kan använda en xbox-hd i en PC.. vet ej vad som händer med själva datat...

Comment

Det öppnar HD så att den skall gå använda i en PC, sen får du köra Fdisk ta bort part eller skaffa killdisk som gör tar bort part & allt i ett enda kommando men kör atapwd först.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X