Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Letar efter en hårddisk som är Ce märkt..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Letar efter en hårddisk som är Ce märkt..

Jag söker efter en seagate hårdisk som heter ST3160022A (160gb) eller ST3120025A (120gb) U Series 9, Ce märkt.
    Det ska vara en hårddisk som är speciellt framtagen för hemma elektronik, typ dvd recorder, dreambox, xbox?? osv.
    Den har mkt låg värmeutveckling samt att den inte är så strömkrävande när den spinner upp.
    Har mailat några web shoppar men utan resultat.

Nån här som vet nått??

Mvh Jumjum

Amen hallå andvänd sökmotorn google du kan läsa mer om JUST den HDn här. Att hitta en försäljare var inte svårare än så
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Suck!

Men hallå själv!.. Vet inte om det är jag eller du som har en dålig dag så jag lägger ned detta.. Kanske formulerade mig dålig &så..

Fakta om disken har jag, samt massa länkar till tilll bla tyska sidor som säljer den. Men jag tänkte att det kanske var nån mer som letat & kanske hittat nån som säljer den.

//Jumjum

Comment

Som jag sade använd google så hittar du säljare av denna HD i Sverige, kan inte hänvisa till ngn säljare här eftersom det är förbjudet att länka till andra ställen än PSXCARE, & du hallå själv....
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Då undrar jag vad du sökt på?? Har letat på google som en galning. Får bara upp icke svenska länkar. Inga alls Om man söker på svenska?

//Jumjum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X