Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Installera ny Hd med trasig DVD.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Installera ny Hd med trasig DVD.

Jag har Superdisc 3.7.rc8 men hur ska jag göra för att installera min nya hårddisk då jag inte har en fungerande dvd-läsare i min x-box.
    Finns det ett program som tillåter att man gör hela installationen direkt på min pc. Dom trådarna jag har läst så finns ju ett program (HD prepare) men sedan måste man installera Evo-x från DVD-läsare vilket blir ett problem för mig.
    Har kollat runt men inte hittat något bra prg för detta. Någon som haft detta problem och lyckats lösa det eller vet lösning på det?!

Tackar på förhand!

Du kan inte bara ta nån annan cd-läsare och koppla i den medans installationen då?

Comment

Provade att ta min dvd-läsare från min PC men det fungerade inte heller

Comment

oki, ja då vet inte jag heller.

Comment

installera den på en annan xbox och koppla bara över den annars då? så går väl det att göra också?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X