Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

200 gig blir typ 120 gig.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 200 gig blir typ 120 gig.

Satte in en ny hårddisk i samband med chippning. allt fungerar men min 200gig hd blir bara typ 129 gig. vad ska jag göra för att kunna utnyttja de 70 gig som fattas??

Du måste använda ett bios som klarar det. Har du 1.6 så funkar M8_16_LBA48_IGR_C-06.bin bra. Där finns in game reset också.

Comment

ok.. men försvinner det jag har på håddisken om jag flashar om?? hur går jag till väga för att göra det?? jag har duo- x2 chip och 1.6:an

Comment

Om du har evolution x är det bara att lägga bioset i biosmappen på c: och välja settings/flash och det bioset du ska flasha med. Men sen måste du nog formatera om för att få tillgång till dom yterligare gb´en. Men det är jag inte säker på att man måste, Kanske fungerar att göra en g partition. Men som sagt, en bra början är att flasha in rätt bios.

Comment

var hittar jag bioset??

Comment

#xbins @ EFNet på irc. Finns nån guide hur använder sig av irc här på forumet om du inte vet hur.

Mvh
            Granqvist

Comment

Jag kan skicka det till dig. Pma mig med din mail eller msn.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X