Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashad Xbox + hd byte???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashad Xbox + hd byte???

Funderar på om man kan byta hårddisk på en Xbox som enbart är flashad...
    Men undrar nu om det går, eller att jag kommer att bli tvungen till att flasha om den (drygt) eller sätta i ett chip i den.

Den är som ni förstår inte chippad!

Det är en kompis som säljer sin "gamla" Xbox till mig för 300 pistoler.
    Den är tre år och ibland, väldigt sällan, så hänger sig spel på den. Även original. Såååå han misstänker att dvd-läsarn är lite småkass.
    Därför vill jag kanske köpa den och byta till en 250 giggare, då behöver man ju aldrig använda dvd-läsaren, endast vid installation.

Är det någon som vet?

Personligen så skulle jag nog köpa den.
    Har du tänkt chippa den?
    Har du nåt annat du kan kolla på DVD me för om du tar bort DVD:n i hans xbox så kan du ha 2 st HDD
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

Comment

varför chipa den när ORGINAL "TSOP" är tydligen flashad redan, ge inga tipps som inte gör ngt bättre
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X