hej! när jag startar xboxen så lyser han grönt ett litet tag sen blinkar denrött-grönt. Den säger att det är felkod 05 vad innebär detta? har xbox:n pajat?Jag har haft den chiopppad och fungerande i 1-2 månader tills nu. Den är halvfull med spel bara 101 gig kvar. Jag har alltså kunnat lira spal på den tills nju då det står en text med felkod o5
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
felkod 05?
Collapse
X
-
Chippet har slutat fungera, kolla dess d0 anslutning.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Vad vill du säga med detLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment