Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ta bort misslyckad installation av spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ta bort misslyckad installation av spel?

Jag har flera olika ställen att spara spel på. F är för sparade spel(save-filer) och E för spel.När jag skulle kopiera call of duty:finest hour till E stod det failure to copy game, please restart.då var jag så dum o försökte installera på F...Då gick installationen utmärkt(såklart går det på fel ställe...).så nu hittar inte xboxen spelet och jag kan inte spara på något spel då F är full.Hur skall jag ta bort den från F?Hur skall jag ta bort den halva från E?Jag har ett trasigt nätverkskort så jag förde över via xboxcopy, så säg inte att jag skall ta bort det från min dator.Eller går det att tabort med hjälp av linux?
    Snälla hjälp mig med min halvdåliga box

Har du avalaunch så använd filhanteraren i den. Eller nåt annat program med filhanterare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Savefiler och plats för något enstaka spel brukar finnas på E:

F: är där du normalt skall installera spel om du har bytt hårddisk.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

vart får jag yag på avalaunch?

Comment

Se min signatur

Comment

xboxguider eller?

Comment

mmm

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X