Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Låsa upp origHD utan xbox?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Låsa upp origHD utan xbox?

Halloj,

Här kommer ännu en fråga i raden som säkert har besvarats 1000000ggr.
    Jag blir dock inte klok på svaren i trådarna. Jag har två 2 st gamla xbox hdd orig (8gb + 10gb) men ingen xbox kvar. Skulle vilja använda diskarna i en gammal pc. Är det möjligt att låsa upp diskarna utan en xbox?
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Nej man måste låsa upp dom i resp orginalbox
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ok tack...
      Då lägger jag dom i den stora gröna tunnan med hjul på som jag har i carporten
      360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

Nej man kan inte låsa upp dem om man inte har kvar koden till dem (som t ex kan fås ur backup mappen man kan göra med evox). Om du har låst dom själv kan det hända att lösenordet är TEAMASSEMBLY beroende på hur du har låst dem.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X