Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny hårddisk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny hårddisk

Jag köpte en ny hårddisk 250gb, ska montera den på min box som har nu due-2 med bios 4980 och evo-x 3935.Jag har superdisc 3.7. frågan hur ska jag börja? jag har inget viktigt på min befintliga HD´n och behöver inte föra något till min nya HD´n heller.Frågan hur ska ja göra?måste man formatera nya HD´n eller denbefintliga?

Mycket tacksam för svar

Uppdatera bios till ett som har fräsh lba48 patch. T.ex. 4983.06

Sedan följer du hårddiskbytarguiden i xbox guiderna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Du menar att det går inte och använda min befintliga bios 4980 ?

Comment

LBA48 kom väl först i 4981
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X