Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Får inte Superdisc att boota hur jag än gör

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tackar ja får bränna ner denna.

Comment

Original inlägg av Hansi
      Bäst att dubbelkolla: När du kollar på den brända skivan i din pc, vad ser du för filer då?
      vad är det för filer man ska se??

Comment

Någon som vet va man laddar ner nyaste superdisken??. Ja strulade bort det tacksam för hjälp. Hansi har väl slutat att göra nya!

Comment

vilken e nyaste superdisken?? 3,7 eller vad!

Comment

SD 3.7RC8 efter du bränt den om du ska kolla vad det finns på den i datorn skall du INTE se några filer eftersom det är en Xiso, använd då C-Xboxtool så kan du titta på ISOn precis som i utforskaren ser lika dant ut ett kanon program
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

det är väl inte svårt att få det att funka?

Comment

ja hittade ett nytt fel ja kan inte boota om det inte det räcker med omstart från xbmc? jag vet inte vad det var, de satte in nån slags x-disc

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X