Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Var finns alla saves?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hmm, tar det från början.

Just nu så sitter original hårddisken i xboxen med en massa program installerade,EvoX, Media Center mm.

Jag har beställt en hårddisk från en spelbutik (får ju inte nämna namn här)
    och på den så ska det redan vara installerat en massa program på: EvoX, Media Center mm.

Så enligt som så ska det bara vara plug-and-play, förutom att man måste låsa hårddisken innan man kan använda den.

Comment

JAHA!! Men det sa du aldrig. Om du har köpt den från en spelbutik med allt inlagt så är det ju klart, DÅ är det plug-n-play. Bara lås upp den gamla, kasta in den nya och sen lås den, färdigt.
      Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

vart ju nästan lite orolig för att det inte skulle funka.

aja, tack för hjälpen iaf.

Comment

man låser inte HD för att man skall kunna använda den utan den låses för att man skall kunna köra på orginalbioset så man kan köra LIVE
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jo det är klart, men det vill man ju också kunna göra...
            Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

ställer en fråga här i tråden bara..
              mitt ftp program (cuteftp) visar 0 byte i både udata o tdata.. trots att jag vet att jag har massa saves.. skulle vara fint o veta hur jag ska göra backup på dessa (till min pc) innan jag kör en mycket välbehövlig format på min xboxdisk.
              nått spec prog man ska använda eller så? eller är det bara att kopiera över mapparna så kommer skiten med?

EDIT: ähh glöm det.. det gick att dra över mapparna iaf. den tog alla mb och så. bara jag som var dum och frågade innan jag provade. ska skärpa mig!
              Last edited by shamaatae; 2006-03-21, 09:51.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X