Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hårddiskbyte cd-r funkar inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hårddiskbyte cd-r funkar inte

hej. jag har köpt en 120gb Hd till min duox2-chippade xbox. xboxen vill tydligen inte läsa cd-r skivor. har ingen rw-skiva att testa med men ska det fungera? hur ska jag annars boota med evox om skivorna inte läses av spelaren?

tacksam för hjälp

Bäst är att köra med dvd-r, eller en (ny) dvd-rw, eller möjligtvis en (ny) cd-rw. Jag har aldrig fått igång en cd-r på min box...
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

okej. men cd-rw har fungerat för dig?

Comment

Hmm ja, jag hade min installationsdisk (slayers evox autoinstaller) på en cd-rw innan, det fungerade fint...
        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

det finns inte något sätt man kan lägga in allt på hårddisken i förväg på?

testade en cd-rw skiva med bilder på men xboxen kunde inte hitta skivan. måste det vara en boot-skiva för att det ska fungera?
          Last edited by uninvited; 2006-04-11, 20:18.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X