den står som Master. fler tips?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
köra in orginal disken igen och låsa upp med superdisc ofarligt?
Collapse
X
-
Det enda jag kan komma på är att ditt bios inte kollar dvd-trayen före den försöker boota hdd:n, och då borde det ju bli som du beskriver. Men jag vet inte, du kanske ska försöka flasha om ditt bios då...Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Den bootar DVD först när jag kör med min primära disk min nya disk. men bootar INTE med den gamla orginal disken. Om mitt bios inte ville boota skivor först borde den väl Aldrig boota en skiva före disken? eller ligger bioset på disken?
- Citat
- Flag
Comment
-
OKi men varför skall du boota på din gammla orginal HD för, den är inte värd den här mödan eller? en sketen 8-10 GB disk kan man få gratis nu för tiden, Slänga in den i en dataor e inte lönt då den är en slö HD"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
För att disken jag har och kör windows på är en disk från 97 som är skadad i sektorer så den funkar inte så superbra men funkar. och jag behöver något temporärt att köra windows på för datorn håller på att dö mer och mer för varje dag,
och jag har inte pengar att köpa en ny för man har inte så fet inkomst och utgifterna har varit större än inkomsterna
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är en diskett som raderar allt även partioner & lösenord.
Det är nog lite för avancerat för en newbie men effektift sen kör man fdisk el partion magic för att partionera om igen efter killdisk"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

Comment