Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang partioner

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ang partioner

Köpte en beg xbox med 120gigs hårddisk av någon anledning är det 7 partioner på den kan jag låsa upp den stoppa den i datan och sedan ta bort alla partioner och sedan fixa det med superdisc? Eller måste jag göra partioner på den? Måste man spara nått från den gamla för det vill jag helst inte.

Du kan formattera om den från superdisc om du vill rensa den. Partitionerna får du leva med.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Känns onödigt med 7st partioner 3 av dom är på 750mb meningslösa 1 finns det inget plats på. Det räcker väl med 3st?

Comment

Nej det räcker inte med 3st eftersom xboxen är van vid fler...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X