Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Samsung Spinpoint SP2014N ger bara 32 gb!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Samsung Spinpoint SP2014N ger bara 32 gb!

Hej där!

Har sedan 2 år tillbaka en moddad xbox med DUO-X2 chippet. Eftersom jag fick en 200 gb hårdisk över så stoppade jag in den i xboxen och körde igång. Bootade med PSX-care installdisken och körde rebuild 10-400 gb. So far soo good.. Men tyvärr bergränsas utrymmet till 32 gb! Har prövat min olika pin-settings, cable select och master ger samma resultat, andra settings resulterar i att xboxen inte startar alls. Mediacenter osv. fungerar men man vill ju ha alla 200 gb och inte bara 32, eller hur?

Skulle vara otroligt tacksam för hjälp!

Så får alla med samsungdrivar om dom inte klarar av att läsa dess SOLKLARA instruktioner för hur man gör korrekta "pin-settings" :-)

Tror du hittar 2-3 trådar om det i forumet om du söker, du är inte den förste....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Done!

Haha a joo det är säkert sant. Fixat i alla fall.

Tata!

/Vegas

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X