Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hårddisk byte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hårddisk byte

Hej! köpte en xbox precis och har ett Evo-X chipp tror jag! tänkte sätta in min 40 gb ide disk nu istället för retail. Men jag har ett problem, Jag har just nu nollat min hårdisk och undrar hur jag skall göra nu?

enligt en guide jag följer på xbox-scene ståre: 1. Boot your Xbox with the EvolutionX disc in the DVD-ROM drive to load the EvoX menu

Jag har ingen boot disc, hur fixar jag denna?

Ber om ursäkt ifall det redan finns trådar om detta men är helt ny inom xbox 1 moddning

www.google.com du vill söka på: Superdisc download

Superdisc är en bootskiva färdig med allt
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      www.google.com du vill söka på: Superdisc download

Superdisc är en bootskiva färdig med allt

Okej tack så mycket! har letat som en galning på google och superdisc finns ingenstans, nån som har en länk? har kollat på xbins å allt

Comment

Original inlägg av Stumpen1337 Visa Inlägg
        Okej tack så mycket! har letat som en galning på google och superdisc finns ingenstans, nån som har en länk? har kollat på xbins å allt
        jag fixar det åt dig ge mig någon timma eller 2... min serv e lite seg...

*edit:*

http://swizzy.no-ip.org/.superdisc.iso enjoy it
        Last edited by Swizzy; 2010-04-22, 21:44.
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X