Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Låsa Hd, köra Ms-dash -> error 13

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Låsa Hd, köra Ms-dash -> error 13

Har låst HD för att kunna köra MS-dash med orginal chip, men det fungerar inte. har complet evox från superdisk_3.2, ms-dash fungerar från evolutionx-dash-menyn men inte när jag startar med orginal chipet. - hjälp någon ?

<small>[ 16 March 2003, 10:58: Meddelandet redigerat av: svingis ]</small>
    /svingis

Flasha om din xbox med något av de biosar som finns på superdisc 3.3-&gt; istället så laddas evoxdash.xbe och allt fungerar som det skall sedan.

Om du inte kan flasha om din xbox, använd boxplorer och döp om xboxdash.xbe till msxboxdash samt evoxdash.xbe till xboxdash.xbe.

OM INGET AV OVAN FUNKAR

(Flasha om till evo-x D.6 eller något annat BIOS som laddar evoxdash.xbe
    Använd superdisc 3.3 och installera först MS DASHBOARD och sedan EVO-X small eller large drive beroende på om du har en stor hårddisk eller ej.)

<small>[ 17 March 2003, 15:40: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hade exakt samma problem som du har! Jag löste det genom att kopiera xboxdash.xbe från min originaldisk och sedan funkade det utmärkt!
      Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
      Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.

Comment

Tackar skall testa det !
        /svingis

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X