Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Va tror ni om denna HDD?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Va tror ni om denna HDD?

Har beställt en Western Digital Caviar XL 120Gb 7200rpm Special Edition (OBS! 8Mb cache!) UDMA100 IDE för att sätta in i XBOXEN, vad tror ni om mitt val, synpunkter.

Satte i en sådan i min box igår. Det fungerar utmärkt hittils. (snabb är den)
    "The mind is like a parachute - it only works if it's open."
    - Frank Zappa

Xbox 1.1 / PCBioxx / WD120GB

Comment

Låter bra, tog den mest pågrund utav att den är svalast utav alla 7200 varvare.

Comment

Du behöver inte oroa dig för nån värme, har kört min seagate barracuda V 40gb i nästan 20 timmars oavbrutet spelande, och den är bara lite ljummen både boxen och hdd.

Comment

jag har köpt en maxtor diamondplus 9 120gb:are nån som testat en sån i xbox? och isf hur funkade det... kan inte testa själv för jag har inte fått mitt matrix chip ännu!

//sune

Comment

jag köppte en Western Digital caviar 120 gb 7200rpm ata/100

installerade den på ca 3 minuter.
            bara körde hd prepare tool 1.3 innan jag stoppade in den i boxen sedan startade jag upp med superdisc 3 och allt funkade fint, installerade orginal dashboard och evo x för large disk.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X