Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken hårddisk?????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kunde inte köra det där programmet... Fick något error meddelande.

Det är vinandet man vill ha bort, arbetsljudet har jag nästan fått bort helt med mina ljuddämpningar. Så jag får väl skita i det...

Comment

Aha vinandet beror på att ni nån gång har kört den när det varit för varmt i lådan, för eller hur de lät aldrig så när ni köpte dom. Bytte till seagate för att de börjar inte göra det dör vinande ljudet när det är nästan 40grader i lådan.

Comment

hmm, har låtit som fasen så länge jag kan minnas (båda 2). Att de skulle vara känsliga för värme verkar konstigt. Har hängt en extra fläkt över den jag har nu. Ändå är den extremt varm, skulle tippa på ca 50-60 grader.

Comment

Har det en gång blivit det där vinande ljudet försvinner det inte. Lyckades ha en ibm utan att den lät i ca. 5 mån, sen en varm sommar dag vart det för varmt i lådan. Då fick jag nog och gick över till seagate, och de verkar tåla en hel del. SÅ FÖR GUDS SKULL KÖP INTE IBM!!!

Comment

Hårddisken är den enda komponent som alstrar värme i sin del av lådan... Ruskigt dåligt att den överhettat sig själv isf.

Comment

På de flesta så verkar det som om det är Seagate Barracuda som gäller, tänkte också köpa en sådan. Märker dock att det finns två versioner, en Barracuda IV och en Barracuda V, vad är det för skillnad på dessa?
              Eller är det som så att jag skall välja en helt annan HDD?

Comment

V är den nya ver. jag har en sån i datorn och en IV i xboxen.

Comment

Barracuda IV =4
                  Barracuda V = 5 alltså nyare version
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Är det ATA-100 eller ATA-133 i en Xbox?

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
                      Ursprungligen skrivet av pege63:
                      <strong>Barracuda IV =4
                      Barracuda V = 5 alltså nyare version</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag är med på att det är en nyare version.. men eftersom båda fortfarande säljs så kan man ju undra vad det är för skillnad på dessa 2 mer än priset, iofs ingen jätteskillnad i priset.. Men ändå.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X