Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

superdisc 3.1 och HD problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• superdisc 3.1 och HD problem

har köpt en ny HD en 80g seagate som ja har tänkt att installera i xboxen, jag har läst guiden om "HD-byte / Installation av EVO-X" där står det att man bara ska koppla in den nya HD och sätta in superdisc skivan och sedan ska installations programet starta men det ända som jag får upp e den grön service-screen. i guiden står det att man ska start om eller test att bränna ner det på en ny skiva. jag har bränt ner det på 3st cd-rw och en cd-r skiva men det fungerar fortfarande inte.
    nån som vet vad det kan vara

ps: boxen har "apple X" chip

<small>[ 16 January 2003, 23:43: Meddelandet redigerat av: defacer ]</small>

Ditt chip kanske inte har stöd för stor hårddisk.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jo chipet ska klara det.
      har även testat att sätta in skivan när den gammla HD sitter inne men får ändå upp samma ruta.

men det ska bara vara en fil på skivan eller "SUPERDISC 3.1.ISO" på ca 253mb?

Comment

Vad hade du på skivan sade du?

Du skall använda "burn image" funktionen i ditt brännprogram. Det skall inte vara "en fil" på skivan. Den skall vara oläsbar i pc:n :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

fungerade lite bättre
          -tack-

Comment

HA HA HA.

humor på högsta nivå!!
            Går det så vill man.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X