Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hansi vilka diskar sätter ni in?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hansi vilka diskar sätter ni in?

Jag har en WD 120GB disk i min xbox. Den går ju tyvärr inte att låsa så nu när jag ändå ska byta disk i min dator funderar jag på att köpa en ny och sätta i xboxen. Vilka diskar använder ni? jag är ute efter en 120GB disk som går att låsa.
    "The mind is like a parachute - it only works if it's open."
    - Frank Zappa

Xbox 1.1 / PCBioxx / WD120GB

Vi kör med Seagate Barracuda V 7200RPM 120GB 8M cache.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Går den att låsa?
      - Frank Zappa

Comment

Ja, annars skulle vi inte använda den...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för snabba svar Hansi. Ett stort + för din service!
          - Frank Zappa

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
            Ursprungligen skrivet av miraculix:
            <strong>Går den att låsa? </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Går Maxtor 80 Gb 7200rpm att låsa?

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
              Ursprungligen skrivet av staff:
              <strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
              Ursprungligen skrivet av miraculix:
              <strong>Går den att låsa? </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Går Maxtor 80 Gb 7200rpm att låsa?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kolla om din HD är med här:
              <a href="http://www.merkosh.de/xbox/xboxhdd2.htm" target="_blank">http://www.merkosh.de/xbox/xboxhdd2.htm</a>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X