Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Använd hårddisk

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Men tar ni bort klistermärkerna eller sticker ni takt igenom dom??

Comment

Det har ingen större sexuell betydelse...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag vill bara vara på säkra sidan...
        jag har ett executer2... och när jag kollar på kernel version så står det 1.00.4983.06, det betyder att jag har bios version: 4983.06, right?

Comment

ÄR DET BARA Å RYCKA LOSS HELA TRÖMKABELN TILL ORGINALhårddisken, känns som man ska rycka bort hela skiten då.!!
          HEJA DIF!!!

Comment

går det byta hårddisk i en softmoddad 1.6? tacksam för svar...
            //Inte visste jag att det va så enkelt...

Comment

Alltså, måste man installera Evo-X dashboard för att det ska fungera med en 200gb hdd? Räcker det inte att uppgradera mitt bios med M8+ och sedan installera XBMC så ska det fungera?

Jag är lite förbryllad när det gäller Evo-X... är Evo-X en dashboard eller ett bios? För jag installerar något som heter Evolution-X M8Plus som bios på min xbox, är detta EN sak och Evo-X en helt annan sak!? Förklara för mig Jag trodde Evo-X var en förkortning på Evolution-X, dvs M8 bioset som jag har installera....

Comment

EvoX = Bios
                EvolutionX = Dashboard
                Ver 1.4 <> SmartXX v2
                LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
                IR-Mod<>XBMC

Comment

Hej!
                  Jag är en nyanvändaren av Xbox,och undrar var kan man ladda ner superdisc 3.5 programmet.
                  får tacka så mkt...

Comment

http://forum.psxcare.com/support/sho...a+%23superdisc
                    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                    Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

ladda hem SD 3.7 RC8 istället för ett gammalt unket 3.5
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Fel storlek på disken efter installering med SD 3.7

Har en 40GB disk som jag stoppat i. (jag vet att det är lite snålt men det var vad jag hade hemma) har kört superdisc 3.7 och gjort en format C.E.F och det funkar bra men nu visar den bara att det finns 499Mb på C: och 4881Mb på E: och på F finns det ingenting, har även provat att installera både för big disc och för small disc men det saknas ju fortfarande ungefär 35Gb har även provat att gå in via avalaunch dash och kollat i filhanteraren där och den visar samma storlek på C och E men på partition F står det err.3.

Provade att sätta in den i pc´n igen och där visar den 39Gb

Någon som vet vad det kan vara för galet.

Boxen är en 1.5 chippet är xenium blue, xecuter är den senaste och samma med xenium os.

Comment

OK, glöm det. kan bli så ibland när man inte använder hjärnan till 100%
                          Har ju givetvis flashat den med executer som inte har stöd för utökad F:

Valde att boota den med M8 istället och nu funkar det som det ska.

Comment

fråga: jag har en chippad box och en 80gigs hdd istoppad. det är nåt vajsing med disken för den har lite lustiga ljud för sig. kan jag ta en ny 80 gigare (eller valfri storlek) och kopiera innehållet rakt av från den gamla till den nya och stoppa in den utan att behöva installera/formatera eller nåt annat? eller måste den nya hdd formateras/installeras i xboxen? funkar det att formatera den i en pc med fat eller ntfs (eller vad det heter). har inte lyckats hitta nåt sånt svar i nån tråd...
                            /F

Comment

Jag har en fråga. när jag har en ny hdd i xboxen hur kan jag ställa in klockan och byta till widescreen skärm och sånt? vilket program missade jag ladda in?
                              tack på förhand

Comment

Det gör du i orginal dashen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X