Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Komma in i orginal dashboarden med 40gb hd?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Komma in i orginal dashboarden med 40gb hd?

Har en 40 gb hd i boxen som är upplåst och då kommer jag inte in i orginal dashboarden. nu är frågan vad som händer när jag låser hdn? försvinner allt på hdn? vad händer? snälla förklara måste gå in i orginal och ändra till surround ljud =)

Det är bara att låsa hårddisken med config magic, ingenting försvinner. Problemet med att du inte kan starta dashboard kommer inte heller fungera, det är något annat fel på din konfiguration som orsakar det felet.

Du måste ha alla filer från c:\ på din originalhårddisk i ursprungligt skick för att det skall fungera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Fixade det nu. Hade glömt att lägga över några filer från orginal disken =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X