Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför föra över från orginal?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varför föra över från orginal?

Har precis beställt ett chip och kollar nu på hårdiskar. IBM verkar det bli även för mig, men frågan lyder som rubriken. Alltså varför föra över orginalet först till datorn och sedan till nya disken? Är det bara save:arna eller är det mer filer som är ett måste?

En fråga till, tänkte sälja min orginal som resevdel men vad kan man ta för den?
    /wide
    Hembion Movies´n GamesMail

1: Du får en backup. Backup är bra.

2: Du får en kopia av din ursprungliga dashboard (typ allt på C vilken du med fördel lägger in på den nya disken så att du vet att du får en dashboardversion som fungerar på dn xbox.

3: Gamesaves (e:\udata, e:\tdata)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okey! Själva överföringen då? kan jag göra den utan chip eller måste jag först montera det? Vilket/vilka program behöver jag och exakt hur bär jag mig åt?

Har användt sökfunktionen men får det inte riktigt att fungera
      Hembion Movies´n GamesMail

Comment

Montera chipet först.

Läs guiden för hårddiskbyte sedan.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X