Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Konstigt att ingen kan svara angående divx

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Konstigt att ingen kan svara angående divx

120 st har läst mitt förra inlägg men inget svar, är vi inte här för att hjälpa varandra.

Frågan är:

Jag har installerat Media Player 2.4, men den verkar fortfarande inte stödja näst senaste divx 5.04. Finns det senare uppdateringar? Nu finns det ju tom divx 5.1 ute, när kommer denna supporteras?

Please help.
    ****YGIDORP******
    Xbox v1.0 - IBM120GB HD - Thomson DVD - Matrix Xodus Chip - Xecuter2 BIOS - Superdisc3.5.1

Re: Konstigt att ingen kan svara angående divx

Originally posted by Silver2
    120 st har läst mitt förra inlägg men inget svar, är vi inte här för att hjälpa varandra.

Frågan är:

Jag har installerat Media Player 2.4, men den verkar fortfarande inte stödja näst senaste divx 5.04. Finns det senare uppdateringar? Nu finns det ju tom divx 5.1 ute, när kommer denna supporteras?

Please help.
    Den troligaste anledningen till att ingen har svarat är nog väldigt enkel....

Vi vet helt enkelt inte, eftersom det är ingen på detta forum som har någon kontroll över XBMP's utveckling (vad jag vet i alla fall), så du får helt enkelt göra som vi andra, hålla koll på Xbox Scene's website och vänta till en CVS uppdatering som stödjer Divx 5.1 släpps.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X