Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Många har XBMP som dashboard, lägga till spel under GAMES kommer ju automatiskt iaf på min, då skall startfilen heta default.xbe då kommer spelets namn upp automatiskt under games.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Originally posted by pege63 Många har XBMP som dashboard, lägga till spel under GAMES kommer ju automatiskt iaf på min, då skall startfilen heta default.xbe då kommer spelets namn upp automatiskt under games.
Funkar inte likadant på XBMP.
Det jag skulle göra är att under bookmarks lägga till de sektioner du vill ha (Games/Emus/Apps osv).
Då får du sedan under My Programs upp en meny i vänstra sidan me de sektioner du skapat och sen får du upp mappar med thumbnails på de spel resp apps/emus du har där (ser ut lite som utforskaren).
Originally posted by pege63 Många har XBMP som dashboard, lägga till spel under GAMES kommer ju automatiskt iaf på min, då skall startfilen heta default.xbe då kommer spelets namn upp automatiskt under games.
Har du en menyrad som heter games?
Det har inte jag i min XBMP.
Nu kör jag med Avalaunch som jag är helt nöjd med men eftersom man använder boxen till film(streaming)och spel så måste det vara smartare att ha XBMP som dashboards.
Comment