Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

CVS hur ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• CVS hur ?

Har kollat igenom forumet men hittar ingen bra förklaring bara frågor om hur man gör detta,JO jag har 2003-10-29.rar och har packat upp detta till en massa mappar & lite filer vad ska ja göra av dessa och vad ska man behöva ändra ? Ja har superdisk3.6 intallerad

Du måste kompilera filerna.
    Det bästa för nybörjare är dock att hitta färdigkompilerade CVS:er

Comment

Behövs inte den e redan klar.
      Du skall ha en massa mappar & filer där, du packar upp den i valfri mappa & FTPar över root mappen till din xbox i tex F:\Apps\XBMP
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Inget raderande av filer eller editerande i några filer alltså

Comment

Ok, för mig som är noob.. vad står CVS för och behöver man det ?
          Om jag nu inser att jag behöver det, vart hittar jag det?
          Länkar / guider plz.

Peace!

Comment

Originally posted by Robb@n
            Inget raderande av filer eller editerande i några filer alltså
            Nej vill du så kan du spara gammla XBMP mappen & döpa den till tex XBMP_old.
            Kör bara in den nya under F:\Apps\XBMP
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nu har ja lagt in den men då ser ja bara HDD mapp och inte f\hdd och mina kort och musiken e borta

Comment

Du får ju kolla vad du har dina apps antingen ligger dom på E:\ el F:\ kolla upp det med FTP programmet. kolla här
                Last edited by pege63; 2003-11-10, 16:31.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X