Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Äh dålig kvalitet nope utmärkt det var en förhanskopia i divx format med super kvalitet som en dvd film med irriterande text att denna skiva tillhör bla bla bla bla bla bla varje 20 min
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
filnamn???
Den är ju omdöpt (return of the king.avi) har lånat den av en polare hur han fått tag på den vet jag ej, i ingen DVD rip av ngt slag utan en förhandskopia av ngt slag. Han hade även lagt in ett kopieringsskydd den gick inte att koiera
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
varför gick den inte kopiera då provade på 4 skivor alla brändes men inget kom fram nåt har han gjort har frågat om skyddet men han bara ler just nu an ngn orsak som jag inte vet
Det kom väl inget fram bara för att det inte fanns ngt att kopiera :-)
Och att du inte kan bränna den hindrar väl inte att du kan ta ett sample från den eller några screenshots iaf där man ser filmen och den påstådda "warning notice texten osv" eller ett enkelt videoklipp.
Öh nu vet jag felet fan åxå, han kör med Linux & ngt jävla brännare program som inte sätter ut .avi i slutet för skivan funkar på linux datorn men inte denna windows pga att inte filändelsen .avi e med.
Vadå inget att kopiera e du förtröden eller? Svenska avundsjukan som e världskänd över världen kommer fram nu el?
Orkar inte tjaffsa om det räcker väl att jag sett filmen nu....så va det avklarat
Haha ja visst bara du är nöjd med din låtsas kopia så.
Jag har också sett filmen men det var inte det jag undrade.
Och du som gillar att promota din hemsida så mycket, att du inte lägger upp några screens eller nåt som bevisar vad du snackar om, för jag tror inte ngn som läser denna tråd tror på dig. Skriva massa fake prylar är bara dumt, sprid massa idiotiska rykten osv.
som sagt har inge kopia av den själv men han lägger ner den på servern nu & vi skall döpa om den till avi i slutet, sen skall jag bränna den själv, va du tror rör ju inte mig i ryggen som sagt som du e nu var jag innan jag fick låna den
Originally posted by pege63 som sagt har inge kopia av den själv men han lägger ner den på servern nu & vi skall döpa om den till avi i slutet, sen skall jag bränna den själv, va du tror rör ju inte mig i ryggen som sagt som du e nu var jag innan jag fick låna den
Ok i dina tidigare inlägg så ser det ut som att du har den.
I ett inlägg skrev du att du skulle kolla på den ikväll i ett annat hade du försökt bränna den på 4 skivor utan framgång.
Comment