Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

spola i MP3-låtar? fixar DU det?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• spola i MP3-låtar? fixar DU det?

Tja,

precis kommit igång med min EvoX box och kör senaste mediaspelaren. Undrar över följande möjlighet som jag saknar...kunna spola i mp3-låtar på liknande sätt som man gör i tex Winamp!

Någon som vet om man kan spola i mp3 musik med någon xbox app (eller finns det nåt sätt att göra detta i XBMP)?

Grymt tacksam för svar!

...the krysslåda is out there...

tryck på ngn av dom stora knapparna då kommer det upp en bild på kontroller för start/stop/fram/back/nästa osv osv

kommer inte ihåg vilken knapp det är prova dig fram
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tror man trycker "A" så får man upp hela den där, har provat det!

Just på MP3 låtar kan man inte spola...det funkar att spola tex DVD film men inte Mp3!

Nån som vet lösning?

Comment

Japp tryck X så du får upp visualizations sen kan du trycka på A för att få upp spola menyn.

Comment

TACK, nu funkar det ju utmärkt...!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X