Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DVD-X2 DongleFree DVD-Player

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DVD-X2 DongleFree DVD-Player

Hej
    jag har problem med DVD-X2 DongleFree DVD-Player. Alla vanliga knappar funkar när jag spelar upp DVD filmer, men när jag ska använda special kanpparan dvs left tuble eller vad den heter + en annan kanpp så funkar det inte, min lefttumble hoppat bak en kapitel och höger hoppar fram ett kappitel, jag behöver kunna använda den för att kunna se på subs
    Någon som vet hur jag ska få kanpparna att funka som ska?

ok ingen värkar veta vad jag ska göra, då kan jag istället fårga om det är några fler som har samma fel?

Comment

hmm ingen värkar ha samma fel, men är det någon som kan använda kanppen för att komma åt extra funtktionerna? jag har laddat hem en massa olika verisioner och får samma fel hela tiden, så jag skulle vilja veta om det änns ska gå att komma åt de extra funktioner som jag vill åt

Comment

Jag har inga problem med "special" knappen...

L och R trigger= kapitel Fram eller Bak...
        och om man trycker in right thumbstick samtidigt som du trycker på tillexempel Y så kan du välja vilka subs du vill ha...
        För nordmännens raseri, Bevare oss du milde gud

Comment

Original inlägg av durus
          hmm ingen värkar ha samma fel, men är det någon som kan använda kanppen för att komma åt extra funtktionerna? jag har laddat hem en massa olika verisioner och får samma fel hela tiden, så jag skulle vilja veta om det änns ska gå att komma åt de extra funktioner som jag vill åt
          Hejsan!

Jag har/hade samma problem som dig. Kan inte välja subs när jag kommer till en dvdmeny. Hur löste du ditt problem ?

Finns det andra versioner av DVD-X2 DongleFree DVD-Player elr ?

//king
          "Turbo, vad annars?"

Comment

Starta filmen och välj subs när den är igång...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X