Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med Mediaplayer och Mediacenter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med Mediaplayer och Mediacenter

Hej

Har lagt in ca 2000 låtar på F: men när jag försöker gå in på Min musik via Mediaplayer börjar hdn låta som en motorsåg och till slut hänger sig boxen.

I media center fungrar det men tycker funktionerna är bättre i Player samt att det var svenska menyer.

Testatde att radera hela XBMP mappen och installerade om det men nu hittar den inte ens F mm.Antar att man måste trixa med sökvägar?

Om jag nu nstallerar om hela superdisc kan det rätta till problemet? Har fått allt installerat av PSCcare förra veckan.

Tack på förhand

nej att installera on Superdisc hjälpte inte.
    Fortfarande låter HDn som et tröskelverk och jag får starta om.
    Kan det vara fel på själva HDn?

Comment

Original inlägg av 3875
      Hej
      I media center fungrar det men tycker funktionerna är bättre i Player samt att det var svenska menyer.
      Det finns svenska menyer i XBMC, bara att ändra i inställningarna. Svenska tecken funkar också i filnamnen om du har nån av de nyaste XBMC.

Comment

Du har väl inte lagt 2000 filer i samma katalog? Prova att dela upp det i underkataloger.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej
          Jo jag har lagt alla i samma katalog .Ok jag testar att dela upp dem..Tack för ditt svar

Comment

Efter mycket strul fick jag till det.
            jag gjorde massa mappar i bokstavsordning och sorterade in dem i mediaplayer och sedan fungerade det

Det konstiga är att nu i medicenter så kan jag inte hitta mina bilder..när jag trycker på den mappen så säger den "network share" och att jag inte har nätverk inkopplat?

Den enda inställning jag har gjort är att sätta IP på boxen i sysutlities.

Nåväl nu funkar ju medispelaren så det är inte hela världen att mediacenter strular.

Btw ..Ngn so har en länk till vad knapparna finns på medispelaren till joystickken...en stopknapp kan jag inte hitta?
            Funkar även DVDremote till mp3 filer?

Återigen tack för er hjälp

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X