Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera in filmer, hur??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopiera in filmer, hur??

Jag använder FlashFXP för å kopiera saker till Xboxen, å det funkar fint, spel, emu spel å sånt, skins, men när jag ska kopiera in en film så går det inte det tar stop, så hur gör man för att få in en film i xboxen??

nån som kan få in filmer på sin xbox?

Comment

Ja för mig funkar det fint att både lägga in filmer från en dvd skiva.. eller så ftp ar jag bara över dom till hdn..

Comment

Original inlägg av Femox
        nån som kan få in filmer på sin xbox?
        man lägger dom i DVD släden & använder DVD2XBOX tex
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ok, får väll använda DVD2XBOX, men ni som kan kopiera in filmer via FTP vad för program använder ni?, vill gärna kopiera in dom istället för att bränna först å sen få in dom :S

Comment

FlashFXP....det ska fungera för allt.....konstigt....

Comment

Flash FTP funkar för mig med. Inga problem!

Comment

FlashFXP javisst men se till att filnamnen inte innehåller en massa tecken tex... Leon.The.Professional.Uncut.Integral.Version.1994. AC3.INTERNAL.DiVX-SiCK blir för långt o boxen klarar inte av vissa tecken
                Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

Comment

Original inlägg av LiMit
                  FlashFXP javisst men se till att filnamnen inte innehåller en massa tecken tex... Leon.The.Professional.Uncut.Integral.Version.1994. AC3.INTERNAL.DiVX-SiCK blir för långt o boxen klarar inte av vissa tecken
                  Det smidigaste man kan använda är Total Commander.. Funkar klockrent! Då behöver man inte hålla på o switcha program hela tiden..
                  *kaka*

Comment

Max 42 st tecken är det som gäller för Xboxen. Vet dock inte vilka tecken det är som gäller.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X