Jag använder FlashFXP för å kopiera saker till Xboxen, å det funkar fint, spel, emu spel å sånt, skins, men när jag ska kopiera in en film så går det inte det tar stop, så hur gör man för att få in en film i xboxen??
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kopiera in filmer, hur??
Collapse
X
-
man lägger dom i DVD släden & använder DVD2XBOX texOriginal inlägg av Femoxnån som kan få in filmer på sin xbox?"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
FlashFXP javisst men se till att filnamnen inte innehåller en massa tecken tex... Leon.The.Professional.Uncut.Integral.Version.1994. AC3.INTERNAL.DiVX-SiCK blir för långt o boxen klarar inte av vissa teckenDet är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det smidigaste man kan använda är Total Commander.. Funkar klockrent! Då behöver man inte hålla på o switcha program hela tiden..Original inlägg av LiMitFlashFXP javisst men se till att filnamnen inte innehåller en massa tecken tex... Leon.The.Professional.Uncut.Integral.Version.1994. AC3.INTERNAL.DiVX-SiCK blir för långt o boxen klarar inte av vissa tecken*kaka*
- Citat
- Flag
Comment

Comment