Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visualizations

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Visualizations

Tjenare!
    Kan man lägga till nya visualizations i XBMP ? Var hittar man dessa i så fall?

Peace!

om du med "visualizations" menar typ skins så går detta.. har dock ingen sida men det är ju bara att googla efter dem :

http://www.google.se/search?hl=sv&ie...download&meta=

Whopper

-----------------------
    Seek and thou shall find

Comment

Nja.. jag menar snarare dessa finurliga saker som visas på teven när man trycker på 'Y' (tror jag). Typ en massa roliga streck och bollar och dylikt i kulörta färger som svänger till musiken.

Comment

Vill oxå gärna vet.

Jag sitter med en bakprojektions-TV och vill inte att min MP3 lista skall stå på en kväll när man festar och poppas loss...

risk för inbränning, ni vet.

Comment

Dom som ligger i Visualisation mappen är dom som finns...
          Dom två senaste som kom 19-04-04 (men dom kom efter 2004-04-19 Proper builden) och heter Boxalizer och StarBurst. Men dom är inget att sakna heller. Inga roliga/snygga alls...

Comment

Kolla på http://www.xboxmediacenter.com.
            Deras visualation-tävling är precis slut så testa att ladda ner vinnarnas bidrag!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X