Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Se på .bin fil via relax??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Se på .bin fil via relax??

Går det?? Har ett par filmer som är .bin men kan inte kolla på dem via relax!! Trycker man på dem så kommer man in och då försöker ja välja "mpeg" formatet men den vägrar svara då!! Efter ja gjort detta kan ja inte komma in på relaxshare på ett bra tag!

Min fråga är som topic. Går det streama filmer från en .bin fil eller måste ja rippa upp den? Om ja...hur ska ja gå tillväga??

Tack på förhand!!

Ibland funkar *.BIN-filer via Relax, ibland inte. Har inte kommit på varför (någon annan som vet?). För det mesta funkar de om man FTPar över dem på boxen, dock inte alltid.

Det jag brukar göra är att packa upp MPeg strömmen (det räcker med den) med t.ex. ISO-Buster, då har det alltid funkat för mig.

Comment

Går det inte att öppna bin filen med deamon tools och sen köra den virtuella disken genom relax? har själv inte provat...

Comment

Som TeWie skriver så funkar det med Deamon Tools och Samba iaf. Så de borde väl gå med Relax också då.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X