Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hittar ingen tråd???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hittar ingen tråd???

Om man har x-ceuter 2.3lite måste man ha dvd kitet för att kunna se på original dvd då???

Om boxen är flashad eller chippad (gör det samma med vilket chip) behöver du inte använda orginal kitet med fjärrkontroll för att se på en DVD film. Installera superdisc så finns det ett gäng apps som kan spela din DVD film och styras med handkontrollern.

Whopper

Comment

hmm

Jag är ganska grön på det här flashad ??? jag har evo-x är det den man har lagt in när man har flashat ???

Comment

när du har flashat betyder de att du lagt in annan bios än orginalett...då brukar de stå nåt annat under de gröna x et än microsoft som tex executer2 om du har installerat superdisc så har du installerat evox som e dashboard...när du installerat superdisc ska de komma en meny som tex apps games

Comment

det står xecuter under gröna x:et å program spel kommer fram men hur gör jag då för att kunna spela original dvd filmer ??? utan kit???

det alldeles nytt det här....

Comment

är åxå rätt grön på det här men jag tror att du stoppar i DVD skivan i boxen... sen väljer APPS-->xbox media player alt. media center. sen väljer du CD enheten där skivan ligger och väntar ? Rätta mig om jag har fel
            Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
            respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
            Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
            http://945gl.no-ip.org
            #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

jag brukar gå in på apps...sen trycker jag på dvd-x2 donglefree dvd-player så funkar de

Comment

Original inlägg av Lucif3r
                är åxå rätt grön på det här men jag tror att du stoppar i DVD skivan i boxen... sen väljer APPS-->xbox media player alt. media center. sen väljer du CD enheten där skivan ligger och väntar ? Rätta mig om jag har fel
                kom på att man kanske inte ska ha autostart på dvd skivan för då försöker den juh att starta den direkt då hinner man inte in på xbox media player

men jag fixade dvd x sen funkade det Tack för all hjälp å info

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X